TUNTIKUVAUKSET

Tuntuuko Vaikealta valita juuri sinulle sopivaa joogatuntia?

 

Emme ihmettele, sillä Joogatyylejä on lukuisia erilaisia! Olet meille tervetullut, olit sitten aloittelija tai kokeneempi joogaaja. Vahvista kehoa ja haasta itseäsi dynaamisilla tunneilla, tutustu joogan perusteisiin, ota hetki aikaa itsellesi ja opi nauttimaan hetkestä rauhallisten harjoitusten avulla. 

Tutustu monipuoliseen tuntivalikoimaamme alta!

 

Hatha

Hathajooga vahvistaa kehoa, lisää liikkuvuutta ja rauhoittaa mieltä. Harjoituksessa asanat (erilaiset joogan asennot) tehdään rauhallisella rytmillä hengitystä apuna käyttäen. Pääset tutustumaan joogan perusteisiin ja syventämään omaa harjoitustasi kerta kerralta. Tunnit sopivat kaikille – aiempaa kokemusta joogasta ei tarvita! Hathajooga onkin erinomainen tunti aloittelijoille. 

Vinyasa Flow 

Vinyasa Flow on dynaaminen ja kokonaivaltaisesti kehoa avaava ja vahvistava joogatunti. Harjoituksessa yhdistyvät hengitys ja liike asanasta toiseen virraten. saat hien pintaan ja pääset haastamaan itseäsi kehoasi kuunnellen! Tälle tunnille osallistuvilla on suositeltavaa olla aikaisempaa kokemusta joogasta.

vinyasa plus

Vinyasa Plus tunti on suunnattu edistyneille joogaajille. Tämä on Dynaaminen harjoitus, jonka aikana syvennetään klassisten asanoiden linjausta ja energeettistä työskentelyä sekä opetellaan ja kokeillaann haastavampia variaatioita eri asanoista. On suositeltavaa, että tunnille osallistuvilla on säännöllinen joogaharjoitus taustalla.

Ashtanga (Eng.)

Get to know to Ashtanga Vinyasa! This yoga style is highly structured dynamic flow. The purpose of Ashtanga is the purification of the body, nervous system and mind and it focuses a lot on the Tristhana method, meaning the combination of breath (pranayama), posture (asana) and gazing point (dristhi). 

Together we will practice asana sequences from the Primary Series, with variations for all levels. Get ready to sweat and watch yourself become stronger and more flexible as your practice evolves!

 

power yoga (eng.)

Power yoga is a stronger and more vigorous yoga style, focusing more on the asana sequence of more traditional styles, and less on the meditative part of yoga. Combining the power of ashtanga and the fluidity of vinyasa, power yoga is promising to make you move, build strength, sweat and have fun all the way!

STrong Flow

Strong flow on virtaava, hidas ja voimakas flow-joogatunti. Tunti pohjaa Embodied- ja Authentic Flow- joogasuuntauksiin, jossa keskitytään kehon sisäiseen tuntumaan linjausten sijaan. Strong flow -harjoitus on sinulle, joka haluat liikkua voimakkaasti - mutta pysyä läsnä kehossasi sekä tutkia asanaa ja liikettä pintaa syvemmältä.

 

Tunti alkaa pehmeästi pysähtyen ja loppuu rentouttaviin asanoihin. Tunti sopii kaikentasoisille.

SLow FLow

Slow flow on lempeä ja virtaava flow-tunti, jossa keskitytään huomioimaan kehon tuntemuksia ja tutkimaan asanoiden linjauksia hengityksen ja liikkeen kautta. Tunti sopii sinulle, jos haluat vahvistaa keho-mieli -yhteyttä ja nauttia lempeästi lämmittävästä harjoituksesta. Tunti sopii kaikentasoisille!

Dynaaminen hatha

Asanapainoitteinen, voimakas tunti, jolla pääset harjoittelemaan tekniikkaa sekä rakentamaan pohjaa omalle harjoitukselle. Vahvistava ja selkeä tunti sopii niin aloittelijalle kuin pidempään jooganneelle.

soft yoga

Soft Yoga on tunti, jossa pääset pysähtymään tietoisesti ja lataamaan akkujasi. Tunnilla teemme erittäin lempeää ja pehmeää slow flowta ja yin-joogaa, jonka tarkoitus on tukea palautumista. Soft yoga on tila, missä sinulla on aikaa ja tilaa kuulla, mikä sinulle on kaikista tärkeintä ja arvokasta - virittäydy siis takaisin linjaukseesi ja intuition taajuudelle.

 

Tunti sopii kaikentasoisille ja erityisesti sinulle, joka haluaa tietoisesti hidastaa tahtia, nauttia pehmeydestä ja helliä kehoaan.

YIN

Yin on rauhoittava ja palauttava joogaharjoitus, mikä yleensä kohdistuu lantion ja alaselän alueeseen. Yhdessä asanassa viivytään passiivisesti useamman minuutin ajan, jolloin päästään työstämään lihasten sijaan sidekudoksia ja niveliä. Tarkoitus on löytää kehon omat rajat ja oppia pysähtymään.

Tunnilla käytetään erilaisia apuvälineitä, kuten bolstereita ja blokkeja, jotta saamme tehtyä olomme mahdollisimman mukavaksi. Tunti sopii kaikentasoisille!

MINDFULNESS YIN

Mindfulness Yin -tunnilla rauhallinen ja rentouttava asanaharjoitus yhdistyy läsnäolon syventämiseen, hengitysharjoituksiin ja meditatiivisten tietoisuudentilojen tutkimiseen helposti lähestyttävien menetelmien avulla. Tunti sopii kaikille!

Yoga Workout

Yhdistä jooga ja kehonpainoharjoittelu. Tällä tunnilla kasvatat voimaa ja parannat liikkuvuuttasi sekä opit turvalliset linjaukset. Valmistaudu hikoilemaan! Et tarvitse aikaisempaa kokemusta, tunti sopii kaikentasoisille! 

Toiveita, palautetta, ideoita? 

Laita sähköpostia viivi@ohmygoodness.fi 

Ihania joogahetkiä!

 
 
 
 
 
 
 
 

Good Food. Good Life. Good Vibes.

OSOITE

OTA YHTEYTTÄ

Kahvila

+358503007989

Jooga

viivi@ohmygoodness.fi

Muut asiat

hello@ohmygoodness.fi

Vaasankatu 14

00500 Helsinki

AUKIOLOAJAT

Kahvila

Ma suljettu

TI-su: 9.00-15.00

Joogaa joka päivä!

Verkkokauppa 24/7

©2020 Vege Vibes Oy

Tietosuojaseloste